خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چشم های کوچک خود را با این روش ها بزرگتر نشان دهید


 
قيمت 0ريال

چشم های کوچک خود را با این روش ها بزرگتر نشان دهید
چشم های کوچک خود را با این روش ها بزرگتر نشان دهید

داشتن چشمانی بزرگ و درخشان همیشه افراد را جوان‌تر، سالمتر و با نشاط‌تر نشان می‌دهد. این واقعیت را کسانی که چشمان بزرگی دارند بهتر درک می‌کنند. خیلی‌ها دوست دارند که چشمان‌شان بزرگ‌تر دیده شود و همواره به‌دنبال راه‌حل‌هایی برای بزرگ دیده شدن چشم های کوچک خود هستند. تکنیک‌هایی وجود دارد که به کمک آن‌ها هر چشمی را می‌توان بزرگ‌تر از آنچه هست نشان داد. استاده از تکنیک‌های آرایش چشم و برخی راه حل علمی دیگر در این مقاله توضیح داده شده است. اگر شما هم جزو آن‌دسته از افرادی هستید که به‌صورت طبیعی چشم‌های‌کوچک دارید، و سعی در بزرگتر کردن چشم های خود دارید پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا پایان بخوانید.

بیشتر بخوانید : خرید لوازم آرایشی

۱-دور تمام چشم را خط چشم نکشید

بیشتر خانم ها به اشتباه با تصور اینکه زیباتر می‌شوند کل چشم را خط می‌کشند. این کار شاید شما را زیباتر کند اما باعث نمی‌شود که چشم شما بزرگ‌تر دیده شود. برعکس مثل این است که چشم را در یک قفس و پشت حصار قرار دهید. باید به شیوه‌ای درست از خط چشم برای بزرگ‌ تر کردن چشم ها استفاده کرد.

 سعی کنید فقط ۴/۳ (سه چهارم)  پلک را خط بکشید. تا آنجایی که ممکن است خط چشم را به گوشه داخلی چشم نزدیک نکنید. و یک چهارم باقی مانده در گوشه چشم باشد.

هنگام کشیدن خط چشم روی پلک پایین سعی کید که کمی پایین تر از خط مژه، خط بکشید و دقیقا روی خط مژه را خط نکشید.

 از خط چشم سفید یا روشن برای خط مژه پایین استفاده کنید. زیرا باعث بزرگ‌ تر شدن چشم ها میشود.

۲-تکنیک آرایش چشم : خط چشم را از گوشه خارجی چشم فراتر ببرید

با یک خم رو به بالا کمی خط چشم روی خط مژه بالا را فراتر ببرید. مراقب باشید که در هر دو چشم به یک اندازه بیرون بزند. این تکنیک ابتدایی و ساده باعث می‌شود که چشم شما پهن تر و وسیع تر دیده شود. برای اینکه متقارن کشیده شود سعی کنید از آینه بزرگ استفاده کنید تا هنگام کشیدن خطوط چشم هر دو چشم را ببینید.

۳-استفاده از سایه چشم و خط چشم روشن در گوشه داخلی چشم

یکی از ابتدایی ترین و کاربردی ترین تکنیک های آرایش چشم استفاده از یک خط چشم و سایه چشم روشن و ملایم در گوشه های چشم است. جایی که نور و روشنایی را به چشم‌ها بازتاب میدهد و از نظر ببیننده چشم ها بزرگتر دیده خواهند شد.

منبع :فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی گلچهره

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت