خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

این 11 گروه هیچوقت میکروبلیدینگ انجام ندهند چون ….


 
قيمت 0ريال

این 11 گروه هیچوقت میکروبلیدینگ انجام ندهند چون ….
این 11 گروه هیچوقت میکروبلیدینگ انجام ندهند چون ….

در حالی که میکروبلیدینگ برای اکثر افراد یک روش عالی و کارساز است اما برخی نیز هستند که انجام این پروسه برای آن ها واقعا میتواند خطرناک باشد. در این مقاله با 11 گروه از افرادی که نباید اینکار را انجام دهند آشنا خواهید شد.

کسانی که مستعد کلوئید یا هیپوپیگمنتاسیون پس از التهاب هستند

 متأسفانه، از آنجا که با افزودن جوهر در مطی فرآیند میکرو به پوست باعث سوراخ شدن پوست میشود، لذا افرادی که سابقه تشکیل جای زخم غیر طبیعی را دارند نمیتوانند و درست نیست که این کار را انجام دهند.

کسانی که دیابتی هستند

بسته به نوع و شدت دیابت، ممکن است برای انجام میکرو در افراد دیابتی مجوز پزشکی لازم باشد. اما چون ترمیم زخم ها در افراد دیابتی بسیار سخت و زمانبر است توصیه میشود که این افراد تا آنجا که میتوانند میکروبلیدینگ انجام ندهند.

افرادی که خون رقیقی دارند

توصیه می‌شود قبل از انجام میکروبلیداسیون از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید. و هیچوقت برای انجام میکروبلیدینگ مصرف داروهای خود را قطع نکنید. مصرف داروهای رقیق کننده میتواند خونریزی را طی فرآیند میکرو زیاد کرده و بند آمدن خون در این شرایط دشوار است.

اگر نوعی بیماری خود ایمنی دارید

برای انجام فرآیند، حتما نظر پزشک شما شرط است. چنانچه پزشک تشخیص دهد که شما نوعی بیماری خود ایمنی دارید، و ممکن است فرآیندی مانند میکروبلیدینگ به تشدید آن کمک کند، شما مجاز به انجام آن نخواهید بود. بیماری های خود ایمنی مانند ایدز، ام اس و … هستند و سیسم ایمنی افراد را به شدت تضعیف میکنند.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید لوازم آرایشی

اگر ژوویدرم یا مواد پرکننده پوستی در محل میکرو دارید

چنانچه در ناحیه ابرو مواد فیلر یا پر کننده پوستی دارید شما مجاز به انجام فرآیند میکرو نخواهید بود. زیرا توازن و اثر مواد پر کننده به هم خورده و باعث بدشکلی یا حتی بیماری پوستی میشود. اگر میخواهید فیلر استفاده کنید و در عین حال میکروبلیدینگ، حتما پیش از تزریق فیلر، میکرو انجام دهید.

بیمارانی که تحت شیمی درمانی هستند

 اگرچه میکروبلیدینگ برای ترمیم ابرو بسیار مناسب است ، اما برای انجام هر روش تحت شیمی درمانی نیاز به دستور پزشک داریم. چون موها بعد از شیمی درمانی به خوبی رشد میکنند و درباره ترمیمی میشوند، برای موارد موقتی همچون شیمی درمانی نباید این روش یا روش های  دیگر آرایش دائم و نیمه را انجام داد.

کسانی که هر نوع بیماری یا مشکل پوستی در اطراف پوست محل میکروبلید  دارید

وجود ضایعات پوستی یا هر مشکل دیگری در اطراف چشم، ابروها یا پوست محلی که میخواهید روی آن کار کنیم مانع بزرگی برای میکروبلیدینگ است. برای مثال ضایعاتی مانند اگزما، زونا، راش یا هر چیز دیگری در نزدیکی ابروها میتواند شما را از انجام این فرآیند باز دارد.

کسانی که پوست چرب دارند

افرادی که پوست بسیار چربی دارند متأسفانه معمولاً کاندید مناسبی برای میکروبلیدینگ نیستند. کسانی که پوست چرب دارند، ممکن است روش های جایگزین دیگر را در نظر بگیرند و از خیر این روش بگذرند. برای مثال هاشور زدن یا آرایش معمولی میتواند برای این افراد مناسب باشد.

کسانی که از قبل تاتوی ابرو یا آرایش دائم دارند

 تاتو یا آرایش دائم باید آنقدر سبک و روشن باشد که بتوانیم مدل موها را با در نظر گرفتن آن ها بکشیم. هرکسی که قبلاً تاتوی ابرو داشته است  باید پیش از انجام میکروبلیدینگ حتما با یک متخصص صحبت کند و ببینید آیا آرایش دائم قبلی مانعی برای پروسه پیش رو هست یا خیر.

کسانی که به الکل یا عوامل بی حس کننده حساسیت دارند

 اگر فکر می کنید ممکن است به جوهر، کرم بی حس کننده، یا الکل (که در جوهر است) آلرژی داشته باشید، ممکن است واکنش جزئی تا شدیدی به مواد استفاده شده نشان دهید. از قبل حسابی با خود فکر کنید که آیا تاکنون حساسیتی نسبت به مواد استفاده شده داشته اید یا نه. اگه ندارید هم با احتیاط اینکار را انجام دهید.

بچه ها اصلا نباید میکروبلیدینگ کنند!!!!

میکروبلیدینگ فقط برای بزرگسالان و افرادی است که کاملا در دوره بلوغ قرار داند. ما این پروسه را به هیچ عنوان برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی کنیم. مراکز مجاز انجام این پروسه، حتی با وجود داشتن برگه رضایت نامه از والدین نباید برای بچه های زیر 18 سال میکرو انجام دهند

منبع : https://golchehre.com/


پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت