خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لیفت مژه چیست؟ (0 تا 100 لیفت)


 
قيمت 0ريال

لیفت مژه چیست؟ (0 تا 100 لیفت)
لیفت مژه چیست؟ (0 تا 100 لیفت)

ما در همه زمینه های آرایشی و زیبایی تقریبا برای هر مشکلی که پیش میاد یه راه حل خوب (حتی اگه شده موقتی) داریم. برای مثال اگه مژه های کم پشت و بی حالتی داشته باشید می تونیم با انواع تکنیک های آرایشی کاری کنیم که مژه ها از این حالت در بیان و در عوض بلند، حالت دار و رشته رشته بشن. برای اینکه مژه ها اینشکلی بشن ما از چند تکنیک ساده مثل لیفت مژه استفاده میکنیم. در لیفت مژه بدون اینکه از مواد آرایشی شیمایی استفاده کنیم، مژه  هامون رو در بهترین حالت ممکن قرار میدیم. چیزی که گلچهره" فروشگاه لوازم آرایش آنلاین " در این مقاله براتون آماده کرده مختصری درباره این روش آرایشیه.

لیفت مژه چیست؟ (یه تعریف ساده از این روش)

اول از همه بدونید که لیفت یه واژه انگلیسیه. به چه معنی؟ به معنای بالا آوردن یا بالا کشیدن. یعنی یه کاری کنیم که مژه ها راسته، بلند و در بیشترین ارتفاع خودشون قرار بگیرن. البته نه صاف و یک دست، بلکه به صورت ملایم و حالت دار. بیشتر خانم ها از فر مژه استفاده کردن و میدونن چطوری با فرمژه، مژه های خودشون رو بلند و فر کنن اما از اونجایی که فرمژه یه روش فیزیکی برای این کاره، ممکنه باعث وارد شدن آسیب به مژه ها بشه و حتی اون ها رو از ساقه بشکنه. و در نهایت حالت دهی با فرمژه خیلی موقتیه. به همین خاطر ما ترجیح میدیم که از لیفت مژه یا لمنیت اون جهت این کار استفاده کنیم.

مدت زمان لیفت مژه و ماندگاری اون چقدره؟

لیفت مژه یه روش واقعا جالبه. به نسبت پروسه های آرایشی دیگه چندان زمان نمیبره. شما فکر کنید که نهایتا 40 دقیقه طول میکشه. که اگه به یه آرایشگاه یا یه آرایشگر خوب مراجعه کنید ممکنه حتی در 30 دقیقه تموم بشه. اما نکته جالبش اینه که میتونه از 6 تا 8 هفته ماندگار بمونه. یعنی 40 دقیقه صرف می کنید اما تا دو ماه میتونید از فواید لیفت مژه بهره ببرید.

لیفت با لمینت مژه چه تفاوتی داره؟

این سوالیه که تقریبا همه میپرسن. در جوابم خیلی ساده باید بگیم که این دو روش در واقع یه هدف رو دنبال میکنن. دوتاشون برای خوش حالت و بلند کردن مژه ها هستن اما یه تفاوت کوچکی با هم دارند. لمینت مژه همون لیفته اما یه سرو گردن بالاتره. به این صورت که در فرآیند لمینت مژه ما از مواد مخصوص معدنی و رنگ برای تقویت، ضخیم تر شدن، بلند تر شدن، فر کردن و در نهایت پررنگ تر کردن مژه ها استفاده میشه.

عوارض لیفت مژه چیست؟ اصلا عوارضی هم داره؟

ما نمیگیم بی عارضه هستش اما همونطور که قبلا هم گفتیم برای انجام لیفت مژه اصولا از مواد شیمیایی خطرناکی استفاده نمیشه. این یعنی عوارض به حداقل میرسه. همون چسب خمیری که جهت کشیدن رشته موهای مژه استفاده میشه هم معمولا بی خطره اما زمانی که آرایشگر شما ناشی، تازه کار یا سهل انگار باشه میتونید منتظر عوارضی مثل گل مژه، التهاب و عفونت پلک و چشم باشید. پس حواستون باشه آرایشگر خوب انتخاب کنید.

بعد از لمینت کردن بچطوری از مژه ها مراقبت کنیم؟

برخلاف سایر روش های زیبایی مژه که مراقت زیادی میخوان این روش چندان مراقبتی نیاز نداره و شما رو اذیت نمیکنه. تنها نکته مهم بعد از این فرآیند اینه که نزدیک به 48 ساعت بعد از انجام این روش صورت خودتون مخصوصا مژه ها رو شستشو ندید و یا در معرض بخار قرار نگیرید. برای اینکه به تقویت و رشد مژه ها هم کمکی کرده باشید میتونید از یه سری مواد مخصوص استفاده کنید که اصطلاحا تقویتی هستن و حتی باعث ضخیم شدن مژه ها هم میشن. بدون محدودیت هم میتونید از ریمل برای خوش فرم و زیبا نشون دادن مژه هاتون استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :  راهنمای خرید لوازم آرایش

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت