خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بوتاکس مو چه تفاوتی با کراتینه مو دارد؟


 
قيمت 0ريال

بوتاکس مو چه تفاوتی با کراتینه مو دارد؟
بوتاکس مو چه تفاوتی با کراتینه مو دارد؟

فکر میکنم که نام کراتین یا کراتینه مو رو زیاد شنیده باشید اما شاید بوتاکس مو رو چندان باهاش آشنا نباشید یا کمتر اسمش به گوشتون خورده باشه. در این مقاله میخواییم ببینیم که این دوتا چی هستن و چه فرقی با هم دارن. اگه خوره مراقبت از مو هستید حتما این مقاله رو بخونید و اگه ممکنه نظر خودتون رو آخر مقاله برامون ارسال کنید.

بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو یک نوع درمان یا روش مراقبت از مو هستش که برای از بین بردن موخوره طراحی شده. از اونجا که این روش باعث صاف شدن مو و همچنین برگشتش به حالت طبیعی میشه این روش بسیار توصیه شده است.

اگه دوست ندارید برای مراقبت از موی خودتون از مواد شیمیایی استفاده کنید بوتاکس مو یک روش جایگزین و عالی برای شما خواهد بود. درمان بوتاکس برای مو میتونه به صورت عمیق و اساسی موها رو نرم کننده و در اصل یک نرم کننده خوبه.. طی این روش با استفاده از مواد اصلی موجود در موها (مانند پروتئین ها، آمینو اسیدها، ویتامین ها و لیپیدها) به بازیابی و بازسازی مو کمک میشه.  بوتاکس رو میشه یه نوع درمان ضد پیری مو به شمار آورد که با پر کردن هرگونه ناهمواری و شکستگی در الیاف مو ، اون ها رو ابریشمی، براق و جوان تر میکنه.

درمان کراتینه چیست؟

کراتینه مو خیلی جالبه و خیلی هم کاربردیه. این روش در واقع یک نوع روش یا درمان شیمیاییه و برای افرادی که موخوره دارند و یا میخوان موهاشون رو صاف کنند عالی عمل میکنه. چون اساس و بنیان کراتینه مو شیمیاییه، ممکنه برای خانم ها یا آقایونی که موهای حساس و پوست حساسی دارند، مناسب نباشه. برای مثال فرمالدهید یکی از مواد موجود در کراتینه مو هستش که بوی ناخوشایندی داره و ممکنه برای پوست های حساس توصیه شنه. اما ما فرمولهای دیگری برای کراتیه داریم که کمتر بو میدن یا از ترکیبات دیگه ای استفاده کردن این روش درمانی یا مراقبت از مو پس از اینکه موهاتون رو خوب با شامپو شستشو داردید و قبل از خشک شدن موها انجام می‌شه. مواد کراتینه رو به موهای نرم شده شما آغشته میکنند وبعد خشک میکنند.

اگه می‌خوایید بیشتر درباره کراتینه مو بدونید حتما یه سری به مقاله ای با همین نام بزنید و با فیلم و عکس به طور کامل یادش بگیرید.

بیشتر بخوانید : پرایمر چیست ؟

آیا درمان بوتاکس مو یا کراتینه برای جنس موی من مناسبه؟

خبر خوب در مورد بوتاکس مو اینه که این روش مراقبت از مو تقریباً برای هر نوع مو یا انواع مو مناسبه. با این حال، اگر موهاتون خشکه، به هم گره میخوره، وزداره، ماته یا خیلی ظریف و نازکه بیشتر میتونید از مزایای بوتاکس مو بهره مند بشید.

درمان‌های کراتینه مو برای کسایی که موهای ضخیم و موج داری دارن و مستعد رطوبت و چرب شدن هستند بهتره. مواد کراتینه باعث کنترل بیشتر موها میشه، و یک ظاهر بهتر و لاکچری تری به موهای این افراد میده. کسانی که تارموهای ریز و نازکی دارن ممکنه درمان کراتینه براشون خوب نباشه و موهاشون سنگین بشه. این میتونه به ریزش مو در این اشخاص کمک کنه.

نتیجه درمان های بوتاکس مو و کراتینه مو چه مدت طول می کشه چقدر ماندگاری داره؟

هر دو روش درمانی (هم بوتاکس و هم کراتین مو) نتایج نیمه دائمی دارن. یعنی ماندگاری بالایی دارند اما برای همیشه ماندگار نیستن. اثرات بوتاکس مو به طور معمول بین 2-4 ماه طول می کشه، در حالی که درمان های کراتینه مو به طور متوسط 3 ماه طول می کشه. برای هر دو روش درمانی، توصیه می‌شه که حین شستشوی موها از شامپوی کمی استفاده کنید. و حتما شامپوتون فاقد سولفات باشه. این باعث می‌شه ماندگاری دو درمان بیشتر بشه و کیفیت موهاتون در دراز مدت حفظ بشه.

منبع : فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین گلچهره

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت