خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین روش تقویت مژه


 
قيمت 0ريال

بهترین روش تقویت مژه
بهترین روش تقویت مژه

بهترین روش تقویت مژه در میان راهکارهای بسیار زیادی که برای مژه های بلند و پرپشت وجود دارد کدام است؟ این سوالی است که در ذهن خیلی از خانم ها وجود دارد که دنبال روشی مطمئن برای درمان مژه های کم پشت و بی حالت خود هستند. شاید شما هم جزو افرادی باشید که از نداشتن مژه رنج می برند، اهمیت داشتن مژه های بلند و زیبا به قدری زیاد است که یکی از اجزای زیبایی در صورت مژه است.همانطور که می دانید روش های خانگی و تکنیک های جدیدی مثل کاشت مژه برای تقویت و پر نشان دادن مژه ها وجود دارد اما بستگی به انتخاب شما دارد که کدام روش را انتخاب کنید اما اگر دنبال بهترین روش هستید با گلچهره همراه باشید.

روش طبیعی و خانگی

اولین روش برای داشتن مژه های زیبا داشتن تغذیه حاوی پروتئین است این مواد درمانی را در رژیم غذایی بگنجانید و مصرف کنید وهم از آن ها می توانید به عنوان پرپشت کننده مژه استفاده کنید. در این روش بیشتر از درمان های استفاده می شود که در خانه به راحتی در دسترس هستند و بدون نیاز به تخصص خاصی می توانید برای رشد سریع مژه اجرا کنید فقط کافیست از خاصیت روغن های گیاهی و مواد غذایی مطلع باشید یک نکته مهم دیگر این است که بعد از استفاده از این راهکار خانگی شانه زدن روزانه مژه فراموش نشود.

بیشتر بخوانید : هایلایت مو

روش مصنوعی کاشت مژه

بسیاری از خانم هایی که با روش طبیعی جواب نمیگیرند مجبور می شوند از مژه مصنوعی استفاده کنند استفاده از مژه های مصنوعی هم بصورت دائم هم بصورت موقت انجام می شود کاشت مژه یا همان اکستنشن مژه یک روش درمانی برای بلند کردن مژه است که با استفاده از تارهای مصنوعی و چسباندن آن به مژه های فرد ظاهر زیبایی می دهد. اما کنده شدن مژه بر اثر اکستنشن یکی از عیب های است که این روش دارد اگر از چسب مژه خوب استفاده نشود و باعث می شود ریزش مژه ها بیشتر شود در واقع عوارض آن از مزیت آن بیشتر است.

روش تقویت مژه با کراتین

به منظور تقویت و پرکنندگی مژه ها از مواد طبیعی و مکمل مانند کراتین که مژه به آن نیاز دارد استفاده می شود این روش به علت استفاده نکردن ابزار شیمیایی و مصنوعی مورد استقبال همگان قرار گرفته است رشد و استحکام مژه در این روش به دلیل جذب مواد معدنی روی مژه ها تاثیر زیادی در بلندی و خوش حالتی آن دارد. در بین روش های گفته در بالا بهترین روش تقویت کننده مژه شناخته شده است

منبع : https://golchehre.com/

رفرنس


پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت